09113281607
تهران

طراح دکوراسیون خانم به عنوان مشاور دکوراسیون منزل

در این مطلب قصد داریم تا به استفاده از طراح دکوراسیون خانم به عنوان طراح دکوراسیون منزل  و مزیت های آن بپردازیم. به طور کلی گاها پیش می آید که پس از مدتی از سبک دکوراسیون و طراحی داخلی منزل خود خسته می شوید و دوست دارید آن را تغییر دهید. در این وضعیت دو حالت پیش روی شما قرار می گیرد. نخست این که خودتان شخصا دست به کار شوید و با خرید برخی لوازم جدید و یا به وجود آوردن برخی تغییرات کلی در ظاهر خانه و یا عوض کردن نحوه ی چیدمان و سایر کارهایی از این دست این تغییر دکوراسیون را انجام دهید. در این راه می توانید از اینترنت و شبکه های اجتماعی  برای ایده گرفتن و شروع تغییرات استفاده کنید.

مزیت های استفاده از شبکه های اجتماعی برای ایده گرفتن رایگان دکوراسیون

اما روش دیگر که هم حرفه ای تر است و هم به احتمال زیاد می تواند نتیجه ی بهتری را در اختیار شما قرار دهد استفاده از یک طراح دکوراسیون داخلی و یا دیزاینر است. عموم افراد برای این کار به دنبال دکوراتور خانم هستند.

اما علت این امر چیست؟ چرا بیشتر افراد دوست دارند با یک دیزاینر خانم برای تغییر دکوراسیون منزل خود و طراحی آن همکاری کنند؟در ادامه سعی میکنیم به علت های این امر بپردازیم. البته این به این مفهوم نیست که دیزاینرها و طراحان آقا موفق نیستند بلکه روی صحبت ما انتخاب عموم جامعه است که طراحان دکوراسیون  خانم را بهتر قبول می کنند. با دکورکوچ همراه باشید…

چرا عموما طراح دکوراسیون خانم را بیشتر انتخاب می کنند؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برای تغییر دکوراسیون منزل خود اقدام کنید و تصمیم داشته باشید که این کار را به فرد حرفه ای در این زمینه بسپارید. احتمالا شما هم مانند بسیاری از مردم به صورت ناخودآگاه به دنبال طراحان داخلی دکوراسیون و دیزاینر خانم هستید و بیشتر سعی می کنید نمونه کارهای این دسته از دکوراتورها را ببینید. اما علت چیست؟

باید گفت علت خیلی دقیقی وجود ندارد  از آنجایی که خانم ها ارتباط بهتری باهم دارند  در دکوراسیون منزل نیز می توانند با توجه به چالش های که دارند درک بهتری  از هم داشته باشند از سوی  دیگر عموما خانم ها ذوق هنری بیشتری در مقایسه با آقایان دارند و در موارد مربوط به دکوراسیون بیشتر ورود کرده و صاحب نظر هستند لذا در این موارد آقایان در خانواده تصمیمگیری درباره دکوراسیون را به خانمها واگذار می کنند یا تا حد کمتری در  آن مشارکت می نمایند.

یکی از مهمترین اصول در طراحی استفاده از خلاقیت است. به طور معمول خانم ها در امر دکوراسیون خلاقیت بیشتری داشته و می توانند آن را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنند. علاوه بر این با توجه به این تفکر که خانم ها بیشتر از آقایان در منزل هستند که از گذشته در ذهن ها جا افتاده لذا خانه ای که با یک سلیقه ی زنانه طراحی و دکور شده باشد و رد پای یک خانم را در خود داشته باشد می تواند برای خانم ها خوشایندتر باشد.

طراح دکوراسیون خانم

به همه ی اینها اضافه کنید که خانم ها معمولا ریزبین و نکته سنج هستند و دقت آنها به جزئیات ستودنی است. پس استفاده از طراح دکوراسیون خانم می تواند تضمین کننده ی این باشد که کوچکترین چیزی هم از چشم پنهان نمی ماند و جزئیات به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند. در حالی که آقایان عموما کلی نگر هستند و زیاد علاقه ای به جزئیات نشان نمی دهند. البته باز هم تاکید می کنیم این به مفهوم خوب نبودن دیزاینرهای آقا نیست بلکه قطعا دیزاینرهای موفقی هستند که در کار خود فوق العاده هستند و کلی نگری در این موارد نیز می تواند نقش مکمل و بسیار مفیدی ایفا کند.

لزوم مشاوره با طراح دکوراسیون داخلی منزل

فراموش نکنیدهر کاری اگر به شکل اصولی و درست آن انجام شود قطعا نتیجه ی خوشایندی برای ما به همراه خواهد داشت. این امر در مورد طراحی دکوراسیون و دیزاین داخلی خانه ها هم صدق می کند، در صورتی که اگر پروژه ی خود را به یک طراحی داخلی حرفه ای بسپارید می توانید تا حد زیادی از نتیجه ی نهایی اطمینان خاطر داشته باشید و دیگر استرسی در مورد آن نداشته باشید. در اینجا به برخی از مهمترین دلیل هایی می پردازیم که می توانند شما را ترغیب به استفاده از دیزاینر برای طراحی داخلی منزلتان کند و به نوعی مزیت های این کار محسوب می شوند که به شرح زیر است:

1. داشتن صرفه ی اقتصادی و کمک به کاهش هزینه ها

2. انجام کار از صفر تا صد به صورت حرفه ای و شروع با یک ارزیابی همه جانبه از فضای مورد نظر

3. داشتن برنامه ریزی و هدفمند بودن کارها و کمک به نظم بیشتر کارها

4. در اختیار داشتن دانش لازم و کافی برای این کار و به کار بستن آن در طراحی

5. دسترسی بیشتر و بهتر طراحان به منابع طراحی دکوراسیون در مقایسه با افراد عادی

6. در اختیار داشتن ارتباطات گسترده و مهم و کاربردی برای این کار

7. طراحان می توانند آنچه را که شما در ذهن دارید برایتان به خوبی پیاده سازی کنند

8. بالاتر بردن ارزش و اعتبار فضای مورد نظر و کمک به فروش بهتر آن

9. حرفه ای بودن و داشتن سرعت عمل در تشخیص اشتباهات به علت تجربه ی بالا

درخواست مشاوره دکوراسیون دکورکوچ

مشخصه های یک دیزاینر  موفق و حرفه ای

حال این پرسش پیش می آید که چگونه می توانیم یک طراح دکوراسیون حرفه ای را شناسایی کنیم؟ اگر نیاز به مشاوره دکوراسیون داخلی منزل دارید و در جست و جوی شماره تلفن طراح دکوراسیون خانم یا آقا  هستید این فرد می بایست چه مشخصه ها و ویژگی هایی صرف نظر از مرد و یا زن بودن داشته باشد؟ در ادامه به برخی از مهمترین این مشخصه ها می پردازیم که به شرح زیر هستند:

1. داشتن تحصیلات اکادمیک یا رزومه قوی اولین موردی است که لازم است در نظر بگیرید!

کارشناس ارشد معماری

2. دیزاینری موفق است که بتواند ریسک انجام کارهای خارج از چارچوب و منحصر بفرد را پذیرفته و بتواند کارهای بزرگ و جدیدی را که در سر دارد اجرایی کند.

3. خلاقیت و ذوق هنری هم که قطعا می بایست یکی از ویژگی های یک طراح داخلی باشد.

4. به جزئیات توجه داشته باشد تا بتواند رنگ ، سبک ، بافت و پترن ها را به خوبی شناسایی و ترکیب کند.

5. همیشه سادگی را سرلوحه ی کار خود قرار دهد تا فضایی متعادل خلق کند.

6. مطابق نظر  و سلیقه مشتری  و لایف استایل خانواده عمل کند اما در عین حال هم ایرادات موجود در طرح مدنظر مشتری را به وی گوشزد کند.

7. از مطالعه و کسب دانش روز درباره مبلمان و متریال ها و …  غافل نشود .

8. از کپی بپرهیزد و برای هر خانه به صورت شخصی طراحی منحصر به فردی با توجه به لایف استایل و سلایق  انجام دهد.

9. زیبایی و کارکرد را  در دکوراسیون داخلی منزل همزمان در نظر بگیرد.

 10. و در اخر بسیار مهم است که صبور باشد و بتواند گام به گام در پروسه  و حتی بعد از مشاوره با شما همراه شود.

درخواست مشاوره دکوراسیون دکورکوچ

طراح دکوراسیون خانم

تحریریه دکورکوچ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *