09113281607
تهران

 مشاوره دکوراسیون داخلی آنلاین

اگر فکر می کنید طراحی دکوراسیون خوب گران است، به هزینه طراحی بد فکر کنید...

مراحل مشاوره دکوراسیون آنلاین دکورکوچ

مقدمه

انسان در جست جوی زیبایی هاست و این میل درونی به دیدن و لذت بردن از زیبایی از دیدن مناظر زیبا و پوشیدن لباس‌های زیبا گرفته تا حتی چیدمان و دکوراسیون داخلی چشم نواز خانه او را به سمت انتخاب‌ها و گزینه‌های نامحدودی سوق می دهد اگر چه احساس تعلق  و رسیدن به بهترین انتخاب‌ها حسی دوست داشتنی و غیر قابل انکار است اما به همان اندازه، گیر کردن در دنیای نامحدودی از انتخاب‌ها استرس آور و گیج کننده است و می‌تواند لذت کنار هم چیدن انتخاب‌ها را کم کند.

با توجه به بالا رفتن هزینه، استفاده از مشاوره دکوراسیون داخلی، به شما کمک خواهد کرد با هزینه کم فضای خانه خود را بهتر و زیباتر کنید.

درخواست مشاوره دکوراسیون داخلی

همه ما روزانه صدها انتخاب می‌کنیم و گاها بدون انکه خیلی درگیر آنها شویم ناخوداگاه و بدون ترس اینکار را غریزی انجام می‌دهیم در مواردی که مداوم با آنها در چالش هستیم مهارت بیشتری پیدا می‌کنیم و  شاید به دلیل تکرار یا شانس مجدد برای آزمون و خطا، انتخاب‌ها نقش کم رنگتری در ذهن ما دارند برای مثال در خرید یا پوشیدن لباس‌ها چون بارها و بارها لباس‌های جدید به تن می‌کنیم و به راحتی با خرید لباس جدید دیگری را جایگزین می‌کنیم، انتخاب برای ما کمی اسانتر می‌شود. دلیل دیگر می‌تواند مربوط به شخصی بودن انتخاب‌ها باشد چون با سلیقه و دیدگاه‌های خود پیش می‌رویم و موارد کمی را جز شخص خودمان در نظر می‌گیریم انتخاب آسانتر می‌شود، اما به هرحال انتخاب‌ها  هیجان انگیز هستند و دائما در زندگی تکرار و تکرار می شوند.

در چیدمان و دکوراسیون خانه نیز وقتی نظر اعضای خانواده و سلایق هر یک مطرح می‌شود و به این دلیل که انتخاب‌ها دائما تکرار نمی‌شوند و شامل پرداخت بهای بیشتری می‌شوند تردید از انتخاب ها آغاز می شوند و این موضوع وقتی از جزئی به کل تعمیم می‌یابد و باید کل دکوراسیون منزل و هماهنگی بین اجزای دکور را نیز در نظر بگیریم که با محدودیت‌های ابعاد خانه و یا قناصی در پلان و یا محدودیت در بودجه همراه می‌شود کار سخت و سخت تر می‌شود!

اگر وارد پروسه دیزاین و دکوراسیون منزل و خرید مبلمان و اکسسوری خانه شده باشید حتما این جملات برایتان آشنا به  نظر میرسد:

  • مبل منزلم رو خیلی دوست دارم ولی با اجزای دیگر دکور همخوانی ندارد!
  • نمیدانم چه سبک دکوراسیون یا مبلمانی را انتخاب کنم!
  • نمیدانم کدام مدل مبل برای منزلم مناسب تر است!
  • با بودجه مورد نظر کدام انتخاب ها بهتر هستند؟
  • درباره انتخاب رنگ و سبک شک دارم و گیج شدم!
  • انتخاب های  دکوراسیونی من و همسرم یا فرزندانم  متفاوت هستند چه کار کنیم؟
  • خانه جدیدم بزرگتر یا کوچکتر از قبلی است و دیگر متناسب با مبلمان نیست!
  • نمیدانم از کجا خرید کنم!

و هزاران سوال دیگر که قطعا حداقل یکبار از خودمان پرسیده ایم و استرس زیادی را ایجاد میکنند اما راهکار چیست؟

اولین قدم: پذیرش

اولین و مهمترین نکته این است که از نظر ذهنی بپذیرید باید از متخصصین و مشاور دکوراسیون داخلی کمک بگیرید خودتان را با جملاتی مثل من خوش سلیقه هستم یا خودم بهتر میدانم چه چیزی بهتر است و هزینه اضافی نمیکنم گول نزنید! هزینه اضافی تغییر مبل یا تغییر دکوراسیون مجدد و هزینه احساسی زندگی در خانه ای که دوستش ندارید یا کاربردی نیست بسیار گران تر خواهد بود. کمک گرفتن نشانه ندانستن شما نیست شما با مشورت میتوانید با استرس کمتر و در بودجه معین کار دکوراسیون را بهتر و بهینه تر انجام دهید و این نشانه هوشمندی شما است و این موضوع را فراموش نکنید مشاور با سلیقه شما پیش خواهد رفت و ملزم به انجام کارهایی که دوست ندارید نخواهید بود!

دو: انتخاب مشاور دکوراسیون داخلی مطمئن

برای این که این کار به بهترین نحو ممکن انجام شود بهتر است از معماران و طراحان دکوراسیون حرفه ای و دارای سابقه کار و یا تحصیلات مرتبط بهره بگیرید و اگر صرف هزینه بیشتر برای مشاوره حضوری برایتان ممکن نیست حتما قبل از خرید و انتخاب! بله !حتما قبل از انتخاب ها و شروع پروسه دکوراسیون و خرید از مشاور دکوراسیون داخلی کمک بگیرید!

مزایای مشاوره دکوراسیون داخلی آنلاین چیست؟

مشاوره دکوراسیون

استفاده از خدمات مشاوره دکوراسیون داخلی آنلاین  هم می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و هم می تواند به طرز چشمگیری از هزینه های شما بکاهد. علاوه بر مشاوران و دکوراتورهای آنلاین بیشتر و راحت تر در دسترس هستند و می توان خیلی راحت در زمان دلخواه از انها مشورت گرفت.

در ادامه با مزایای بیشتر مشاوره دکوراسیون آنلاین نسبت به روش های حضوری و سنتی با دکورکوچ  همراه باشید…

۱-هزینه مقرون به صرفه

هزینه‌ای که در این نوع از مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی از مشتری دریافت می‌شود به مراتب مناسب تر بوده و با صرف هزینه کمتری نیز از دانش و تخصص ما بهرمند می‌شوید..

۲-انعطاف پذیری در زمان

از انجا که مشاوره آنلاین در بستر پیامرسان‌هایی چون واتس اپ یا تلگرام و یا وبسایت‌ها انجام م‌ شود دارای انعطاف بالایی است و می‌تواند به خوبی با زمانبندی مشتری هماهنگ شده و تا جایی که امکان دارد مطابق میل او و در زمان انتخابی مشتری امکان پذیر شود. این امر خصوصا برای افرادی که مشغله ی زیادی دارند به شدت مناسب است.

۳- خدمات سفارشی

 به کمک مشاوره دکوراسیون آنلاین می‌توانید خدمات مورد نظر خود را به صورت سفارشی و از راه دور دریافت نمایید و از مزیت های آن به ویژه در ایام کرونا بهره مند شوید. ممکن است روش خاصی مدنظر شما باشد که به راحتی میتوانید درباره سلایق و نیازهای خود را بیان کنید و طبق خواسته خود در فرایند مشاوره پیش بروید.

۴- سرعت بالاتر و صرفه جویی در زمان

 یکی از مهمترین مزیت های مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی منزل دریافت بازخوردها و پاسخگویی سریع طراح  است. کاملا برخلاف روش سنتی، بسیار سریع بوده و در اسرع وقت قابل انجام است.

همچنین با توجه به این که همراهی به صورت آنلاین انجام می شود یکی از مهمترین مزیت های موجود برای آن صرفه جویی در وقت است. دردسرهای ماندن در ترافیک و تلف کردن مقدار زیادی زمان در راه رسیدن به دفتر طراح همگی در این روش از بین می روند و افراد می توانند هم در دسترسی و هم در استفاده از خدمات مشاوره در زمان خود صرفه جویی کرده و بهتر از آن بهره ببرند.

۵-عدم محدودیت مکانی

یکی دیگر از مزیت‌های آنلاین این است که خدمات ارائه شده محدود به شهر و یا کشور خاصی نیست و افراد می توانند از سراسر دنیا برای دریافت این نوع مشاوره اقدام کنند. این امر کمک می کند تا شما بتوانید با طراح مورد علاقه ی خود در هر نقطه از دنیا که باشد خیلی راحت ارتباط برقرار کرده و از خدمات وی بهره مند شوید.

۶-دسترسی آسان

از نظر سطح دسترسی قطعا مشاورهایی که به صورت آنلاین مشغول به کار هستند آماده تر و در دسترس تر از طراحانب هستند که به صورت سنتی در دفترها مشغول به کار می‌باشند، ضمن اینکه مشتری می‌تواند بسته به سبک کاری مشاور و مقایسه و دیدن نمونه کارها با دقت بیشتری در منزل تصمیم بگیرد و فرد مورد نظر خود را انتخاب نماید!

فردی که وظیفه‌ی مشاوره‌ی طراحی دکوراسیون داخلی را بر عهده دارد در روش آنلاین قادر است تا راحت تر کارهای خود را مدیریت کرده و افراد بیشتری را پاسخگو باشد و یا حتی قادر باشد درخواست های بیشتری را بررسی کرده و به آنها رسیدگی کند. در صورتی که در روش سنتی  به دلیل مراحل قانونی یا محدودیت در ساعات کاری چنین چیزی کمتر امکان پذیر می شود.

با توجه به این که فردی که به صورت آنلاین مشغول به انجام این کار است می تواند پروژه های بیشتری در اختیار داشته باشد، رزومه ی طراح  هم قوی تر و پربارتر خواهد بود و تجربه کاری بیشتری خواهد داشت.

 

و اما پروسه ی انجام خدمات مشاوره دکوراسیون دکورکوچ به چه صورت است؟

مشاوره دکوراسیون دکورکوچ توسط غزاله عزالدین انجام می شود اگر تمایل دارید برای دریافت خدمات مشاوره ی آنلاین دکوراسیون با یک طراح دکوراسیون خانم صحبت کنید برای برقراری ارتباط با من روالی وجود دارد که  بسیار ساده با ارسال پیام  به من در واتس اپ  شروع می شودکه از طریق لینک زیر امکان پذیر است :


درخواست مشاوره

 درباره من بیشتر بدانید

  • گام نخست لیستی از سوالات به صورت آنلاین در  زمینه ی پروژه ی شما از شما پرسیده میشود  این پرسشنامه کلیه ی پرسش هایی در مورد بودجه، ابعاد پروژه، آیتم هایی از دکور که شما مایل به نگهداری و یا خرید آن هستید و … را در بر می گیرد .
  • سپس شما عکس هایی از ایده هایی که در ذهن دارید و دوست دارید طراحی مطابق آنها صورت بگیرد یا نمونه محصولاتی که در انتخاب مدنظر دارید را  ارسال می کنید.
  • سپس می بایست از دکوراسیون منزل خود  عکس هایی با کیفیت از زوایای مختلف و ابعاد و اندازه ها را تهیه و ارسال کنید.

کلیه ی مواردی را که شما برای دکورکوچ ارسال کرده اید مطالعه  و مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس زمان دلخواه شما به منظور جلسه ی مشاوره ی آنلاین تعیین می گردد.

چرا مشاوره دکوراسیون داخلی آنلاین دکورکوچ؟

دکورکوچ ترکیبی از دانش معماری، طراحی داخلی، روانشناسی، مشاوره تخصصی و کوچینگ است که در واقع پس از مشاوره آنلاین دکورکوچ، دلایل و اصول و قوانین دکوراسیون را برای تغییرات مجدد خواهید آموخت و می‌توانید بدون کمک، بعدها تغییرات اصولی انجام دهید!

ویژگی دیگر مشاوره دکورکوچ این است که لازم نیست وقت زیادی را صرف پر کردن فرم‌ها کنید و مستقیما بسیار آسان از طریق ارسال پیام در واتس اپ یا تلفنی با من به عنوان معمار و طراح دکوراسیون خانم در ارتباط خواهید بود و می‌توانید ابهامات خود را در زمینه هزینه، سبک کاری من و یا  سئوالات خود را  برطرف و سپس برای مشاوره اقدام نمایید !

نکته مهم : قبل از شروع مشاوره درباره خواسته ها و ابهامات خود با من صحبت خواهید کرد و زمان تعیین شده، صرف اشنایی یا ارسال تصاویر و ایده ها نخواهد شد، قبل از مشاوره دکوراسیون آنچه مورد نیاز است از طرف شما ارسال و هماهنگی ها صورت گرفته و در زمان مشاوره تنها به راهکارها و پیشنهادات پرداخته می شود!

ضمن اینکه ارتباط با پیام صوتی واتس اپ انجام می‌شود که بدون ایجاد ابهامات در مکالمات نوشتاری و با استفاده کامل از زمان مشاوره به فهم بهتر مطالب و شکل گیری ارتباط بهتر بین ما کمک خواهد کرد و می توانید بعدا بارها گوش کنید و نکته ای را از قلم نیندازید

شما به اندازه مشاوره آنلاین هزینه می‌کنید اما در واقع از مزایای مشاوره تلفنی که (معمولا هزینه های خیلی بالاتری دارند) بهره مند می شوید!

و

آخرین مزیت این است که شما بعد از استفاده از خدمات ، تنها نیستید و من ،غزاله عزالدین  به عنوان مربی ( کوچ)  و مشاور شخصی دکوراسیون در انتخاب و تصمیم گیری های بعدی نیز همراه شما خواهم بود!

هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی

با توجه به بالا بودن هزینه‌های طراحی داخلی و معماری شرکت‌ها، استفاده از تخصص و دانش طراح شخصی و بصورت مشاوره ای به صرفه و اقتصادی تر است، زیرا با بررسی چیدمان و فضای منزل شما و ارائه راهکارهای کاربردی فضای بهتری خواهید داشت.

هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی، براساس متراژ، سبک دکوراسیون، تعداد فضاهایی (اتاق خواب، آشپزخانه، نشمین و..) مورد نیاز، مدت زمان مشاوره متفاوت خواهد بود. به طوری کلی مشاوره دکوراسیون دکورکوچ از هزینه 100 تا 500 هزارتومان متغییر است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از هزینه مشاوره  از طریق واتس اپ و تماس در ارتباط باشید.

برخی از دوستان تقاضای ارائه خدمات مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دارند، دکورکوچ با بررسی و تحلیل پلان منزل شما، علاوه بر زمان مشاوره، هزینه زمانی نیز صرف می‌کند و ارائه خدمات با کیفیت بصورت رایگان نخواهد بود. اما با توجه به هدف اصلی وبسایت دکورکوچ که استفاده همگان از خدمات مشاوره و جا افتادن این فرهنگ است سعی شده تا کمترین هزینه دریافت و همینطور در کانال سوال و جواب  تلگرام به صورت رایگان به سوالات کوتاه و تکی پاسخ دهم.