09113281607
تهران

مشاوره معماری آنلاین

امروزه با افزایش سرعت زندگی و مشغله های روز افزون، امکان یادگیری و تخصص در همه زمینه های زندگی کاهش پیدا کرده است و سبک کاری و زندگی باعث شده است که هر فرد به بصورت کاملا تخصصی در حوزه فعالیت خود عمیق شود. برای داشتن  خط فکری بهتر، استفاده از تجربه و دانش دیگران به عنوان راهنما و مشاور می تواند، نتیجه مطلوب با توجه به شرایط ما بوجود اورد.

فضای زندگی مکانی برای ارامش و استراحت ماست و به معماری و دکوراسیون آن بیش از سلیقه باید به آن توجه داشت تا ارامش و حس زندگی در آن به وجود آید. مشاوران معمار، با توجه به اینکه تجربه و دانش خود در طراحی، چیدمان و ایجاد فضای معمارانه را دارند، در جهت تحقق ایجاد فضایی مناسب برای زندگی و کاربردی شما را می توانند همراهی کنند.

من غزاله عزالدین، به عنوان یک مشاور معماری، که چندین سال در این زمینه مطالعه و فعالیت داشته ام، میخواهم شما را به آنچه از یک فضای معماری داخلی در منزل نیاز دارید همراهی کنم. در دکورکوچ مقالاتی برای چیدمان و نکات کلیدی دکوراسیون داخلی را بصورت رایگان منتشر کرده ام که از آن برای افزایش دانش و ایجاد فضای بهتر می توانید استفاده نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره معماری که بصورت آنلاین انجام می شود، می توانید از طریق شماره واتس اپ درخواست خود را برای من ارسال نمایید.

برای داشتن دید بهتر نسبت به مشاوره معماری، یک تعریفی از آن را بیان می کنم : مشاوره معماری به شما کمک می کند تا با توجه به شرایط شما مانند : چیدمان منزل، هزینه، سبک معماری، روانشناسی و.. بهینه ترین فضا چه از نظر زیباشناسی و کاربردی برای شما به ارمغان بیاورد.